Minikkus14 hayır değil, benim bebeğimin sariligi 13,7di doğduğunda Dr lar sık sık emzir geçer dediler 1.5 saatte bir yada saat başı emzirmeme rağmen geçmedi kg alımi iyi çok şükür. Uzamış sarılık için kan vermiştik gecen hafta anca 4e düşmüş onun içinde Dr emzrdikce geçer dedi. Biz hiç fototerapi almadik ama siz uyandirin azda olsa emsin 2 saatte bir. 2ay 27gunluk bebeğim halen sariligi 4.. yüksek değil ama olmasi gereken 1,2mis en yüksek