Merhaba arkadaşlar bebeğim 3ay18gunluk sadece anne sütü alıyor son zamanlarda günde 5, 6 defa idrarını yapiyorken idrarında azalma oldu ve çişli bez sayısı günde 3 yada 2olmaya başladı bezi dolmuyor bile ama kakasını normal yapıyor günde iki defa sizce bu durum normal mi öyle bi huzursuzluğu da yok aç olsa ağlar durur bebegim doymuyor olabilir mi çok endiseleniyorum lütfen yardımcı olurmusunuz