Tam bebeği yatırdığımda forumda gezerken pat diye sesi açık bir şekilde reklam çıkıyor. Lütfen buna bi çözüm bulun çocuğun ödü kopuyor. Eminim benimle aynı şeyi yaşayan anneler vardır. Tamam gelir kapısı, anlıyorum. Ama bari sessiz reklam girecek şekilde başlasın, dinlemek isteyen sesi açsın sol alt köşede zaten hoparlör simgesi var. Yani bu kadar imkansız olmamalı çözüm bulmak