Bebek çok değişti mi bilmiyorum ama ben üç aylık olduğunda kendimi çok daha alışmış hissetmiştim. Annelikten çok daha fazla keyif almaya başlamıştım. Bebeğim hakikaten mutsuz ve huysuz bir bebekti ama o zamanlar bunu öyle kabullenmisim ki kendime hiç söylemedim dillendirmedim. Şimdi 7 buçuk aylık ve sanıyorum üç aydır falan gayet sakin mutlu bir bebek oldu :)