Kızlar oglum 43 gunluk bas duzeltme yastıgı kullanıp memnun kalam var mı?
Xlement Ben düz kafa yastığı kullandım güzel bir kafası var kızımın
Sezeryan dogdugu için kafasında bi yamukluk yoktu kullandım ama fark göremedim
Z