Bedsssss buzdolabına hiç bi zaman koyma. O zaman çıkarsanda yumuşamıyor hiç. Ben meyveliğin içine koyuyorum elmaların yanına. 2-3 günde yenecek kıvama geliyor. İlk zamanlar hemen yumuşamasın sonra yumuşatırım diye dolaba koyuyordum. Çıkarınca dışarda bozuluyordu,