Bedsssss Bebek bezlerine indirim olacaktı iki gün önce gittim ben bimden alıyorum 60 TL iken 65 yazıyordu Bugünde gidip bakacagm daha etiketler değiştirilmemiş tır diye düşündüm o an. Sizin kullandığınız bebek bezlerinde indirim gerçekleşti mi ?
sarmaliklahana Bedsssss A101 uygulamasında gecen hafta 100 TL aldıgınız 60 lı sleppy 5 numara. Şuan 91.45 TL 🙄
bitterdelisi244 sarmaliklahana fiyatı cıkartıyorlar… 90 tl diyelım .. indirim diye 87 tl yapıyorlar … ama halbukı o normalde fiyatı yukselmemısken 80 tl.. böyle böyle zıhnımızle oynuyorlar ne indirimi
sarmaliklahana Bedsssss yani ne beklıordun 😆 ben onu bile beklemiyordum 6 bez bedavaya gelıo işte 😆😆😆🤦
sarmaliklahana bitterdelisi244 heralde canım herşey öyle ki indirim yerine bindirim. Ben belkı seylerin fiyatını asırı takip ediyorum gercekten indirime girince alıyorum özellikle cocuk bebek seyleri trendyolda - lc waikiki de mesela gece saatlik indirim oluyor onları yakalamaya calısıyorum. Favorilerime ekliyorum gece uyandıkca bakıorum 🤷🙄🥴
bitterdelisi244 sarmaliklahana lcw da aynı şeyi yapıyo ya. Bende coo takıp ederım :) kot etek ekledım favorime 45 tlydi.. sepette ındırım var dıye mesaj geldi baktım.. 59tlmiş 45 e inmiş güya :) ee zaten 45 ti .. bilmeyen de aa ındırım diye alıyo tek kişi mi calısıyor sizde de
sarmaliklahana bitterdelisi244 evet sadece eşim 🤭 biz baya aldık ya geçen kızıma yazlık kuafet 12 TL tshirt 20 ye koy şort falan kendime 35 - 45 arası bluz aldım 52 TL pantolon aldım 35 TL ye deniz şortu aldım birde 44-46 bende giyiyorum hani cogu zmana bedeb bulma sıkıntısına oluyor am a denk gelince güzel oluyor 😇
bitterdelisi244 sarmaliklahana almıssın baya :) hersey iyi gyzel de bana kargo ücreti koyuyor nedense 😂😂😂
sarmaliklahana bitterdelisi244 kız bazen kesiyor. Bak dün gece bildirim geldi gece 00:00 - 05:00 arası kargo ücretsizdi mesela 🤭 yani ben gercekten bu süreçleri takip ediyorum. 15 TL tshirt alıp 15 ttl kargo veremeeeeeem. 😆😆🤦