Rabia1111 Dun kayınvalidem göz nezlesı olmus bıze geldı oturdu bebegı sevdi gecebılır mı bebegımede belirtileri ne olabılır basına gelen varmı
esolinn Rabia1111 Şuan çocuklarda göz yaşarması ve kızarıklık, öksürük, ateşle belirti gösteren salgın var benim bebeğime oldu hiç kimseyle görüşmemiş olmama rağmen. Keşke kayınvalideniz yaklaşmasaydı bebişe 😢
Rabia1111 esolinn evet ya bilseydim oyle oldugunu yaklastırmazdım zaten 😕hemen geçer mıydı normalde bulassaydı ne zamana belli oluyo?
esolinn Rabia1111 Valla bilemiyorum ki bize birinden geçmedi ama hafif öksürükle başladı ertesi gün arttı