Bebeğim beni emmiyor 2 ay 6 günlük bende sağarak veriyorum 1 2 kerede mama veriyorum. İlk sma opt. Kullandım gaz yaptı ama kakası iyiydi. Doktor değiştir dedi bu sefer hipp aldık kabız oldu. Değiştirdim Bebelac Gold aldık bu sefer daha arttı kabızlığı . Dedim büyüdü sma opt geçelim tuvalet iyiydi ama yine gazla uğraşıyoruz. Mamayı değiştirsem mi yine. Yoksa kalsam mı bilemedim. Bi akıl verin. Dün doktara gittim hiç birşey demedi. Gaz yapar dedi sustu.