Gozdekaya43 Merhaba kolik bebeği olan anneler bebeği sakinleştirmek için neler yapıyorsunuz bizde hiç bir şey fayda etmiyor akşam 6 dan geceye kadar ağlıyoruz durmadan bu süreç ne zaman biter 😞
Mira35- Gozdekaya43 bebeğim 35 günlük kucak emzik hak getire nurse harveys kullanıyoruz hiç bir işe yaramıyo dün nbl dropa başladık bakalım ama biZimki aşırı kolik kafayı yemek üzereyim
Zhrii Gozdekaya43 yumuşak yastığın üstüne yatırıyorum arkasını sivazliyorum altını açıyorum baçaklarini oynatiriyorum evin içinde gezdiriyorum bağırsakları hareket ettiğinde gazını çıkarıyor
Blueedreamssx Gozdekaya43 benimkisi kolik mi değil mi bilmiyorum ama her saat her dakika ağlayan oğlum var 3 ay 16 günlük yere koyuyorum ağlıyor anca kucağıma aldığımda duruyor artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
Gozdekaya43 Mira35- biz biogai damlasıyla biraz rahatladık ama ağlama krizleri sürekli saç kurutma elektirik süpürgeside susturmuyor benimkide 45 günlük inşallah çabuk biter bu süreç🤦🏼♀️
Mira35- Gozdekaya43 benim artık hiç bir umudum yok 🤦♀️ Bizimkide bazen fön makinesine susuyor bazen susmuyor sesi kısıldı ağlamaktan