Dün kaşık maması aldım yemedi, aptamil almıştım içmedi, ikisini karıştırıp muhallebi kıvamında vermeye çalıştım yemedi, tarhana çorbası yaptım yemedi. Sadece emiyor :( benim sütümü de kaşıkla da almıyor biberonla da alıştırma bardağıyla da almıyor. Hepsiyle denedim. Hal böyle olunca ben de sağamıyorum aç kalır diye :(