PembePelikan bende kendi doktorumuza sorucam 10 gün sonra felan gideceğiz. Bi sorunumuz yok çok şükür ama 6ay da bi pedagog görüşmesi istiyorum kızımın gelişimi için. Ben bi isim alayım doktorumdan size yazarım. Unutursam 1-2 hafta sonra etiketleyin size yazayım burdan. Ama biz ksk tarafındayız siz konak tarafındasınız sanırım. Bi de doktordan rand. almışsınız siz ücreti nedir acaba? Ortalama biliim bende diye soruyorum😊