Kızlar biz 5 6 ay sonra taşınıcaz. Ve minik bir bebeğim var. Diyorum ki evde ki gereksiz herşeyi atılacakları atayım küçülenler vereyim fazlalıklardan kurtulayım. Mutfakta da bütün tencerelerimi tavalarımı parlatıp kaldırayım 1 3 tanesini kullanayım diyorum sizce? Eşya azaltmayı çok istiyorum