Balkizlarim 1balkizannesi dikkat edicez bu yüzden temkinli gidicez kuvvetli besken akşam ve sahurda Allah’ın izniyle birşey olmaz 🦋
Nimetdogann 1balkizannesi ben hep erken yapıyorum öğlene de kızı uyutup iş güç olmadan oğlumla vakit geçiriyorum hem daha enerjik daha dinç oluyor insan bazen öğleden sonraya bırakıyorum resmen salladıkça sallıyorum akşamı edip hiç bir şey yapmıyorum 🤦♀️
mrv5556 1balkizannesi dün temizledim ben dip köşe eşimle birlikte camları falan da hallettik. Zaten bi kac güne hasta olcam o zaman da tok tok yine temizlerim. Kalan yarısında da Allah büyüktür. Artık eşimle temizlerim yoksa benim halim kalmaz ya 😅
Sutera 1balkizannesi ramazan girmeden 1 gün once her yeri kirkladım resmen suan her yer toplu duruyo sabah bunun üzerime dısarda lodos toz fırtınası varken eşim camı açmış sabahın 8 de ev sil süpürdüm kızımı uyuttum ayaktayım şükür😊