Umrnkrhn Ebruky normal sartlarda 5 gun dus almaman gerekiyor ama bu sicaklarda çok zor onun icinde su geçirmez bantlar var onları takip dus almistim
Umrnkrhn Ebruky normal sartlarda 5 gun dus almaman gerekiyor ama bu sicaklarda çok zor onun icinde su geçirmez bantlar var onları takip dus almistim
yldrm986 Ebruky benim hiç ağrım olmadı canım,bol su önermişti doktor,3 lt su içtim ve bir parça bitter çikolata ile 1 bardak Türk kahvesi iç demişti,ilaç bile almadım ben öyle geçti 😉
ZeynepSare Ebruky canım ben geçen yıl Ağustos da Doğum yaptım 2 güne bir duş aldım doktorumun onayıyla ayakta ve sabun dikişlere değmeden saçımı falan da yıkadım normal Doğum yaptım bu arada su sıcak olmayacak ılık olacak
Qwerty bana bant yapıştırmadılar, sprey sıktı bu jelatin gibi yaranı kaplıcak su geçirmicek çok sıcak su olmadan yarans bir şey değdirmeden yıkanabilirsin rahatlarsın dediler
GamzeAkova Ebruky bnde 8 temmuzda sezeryan oldum 10 temmuzda hastaneden taburcu oldum dr banyo yapabilirsin demisti
Deletedmom019 Ebruky ben ertesi gün hastanede aldım duş. Su geçirmez bandın varsa alabilirsin çokta iyi gel al bence
Cihan Ebruky Doğum yaptığımın ertesi sabahı sadece su tuttular üstüme bir sonraki gün geldiğimde de evde hemşire yıkadı beni