Poyrazin_annesii Meraba arkadaslar 1 aylık bebegım var her mama sonrası kafası yanı saç diplerı kucuk kucuk kabarıyo kızarıo ama 5 dakka ıcınde düzeliyo neden acaba.
AyseYgmr06 Poyrazin_annesii Mama içerinde alerjisi olduğu bir madde vardır alerji testi yaptırmalısın mamayı da değişmelisin
Poyrazin_annesii AyseYgmr06 ama alerjı olsa hemen gecıomukı kızarıklıklar. Baska hc belırtımız yok ağlamıyoda gaz sorunu flnda yok. Oyuzden ılk buraya sıze sorim dedım
Poyrazin_annesii Sulebaydir ewet sma kullanıyrz cok ıyı geldı bebegıme kabızlık fln hıc sorun yasamadk. Evet ıcerken terlıyo . Acaba ondan mı oluyor
Sulebaydir Poyrazin_annesii sma mama bazen alerjik reaksiyon gösterebiliyor birde eğer mama icerken terliyorsa kesinlikle terlemeden dolayı oluyordur terleyen yeri bol bol nemlendirin birde mama icirirken kolunuzu kafasına temas ettirmeyin kolumuzun üstüne agiz mendili falan koyunki kafası ile kolunuz temas etmesin