Metehan02 kemikli olanlar mecbur poşete koyuyorum.kavurmalik olanlarında poset yada şeffaf kaba çiğ koyuyorum.cekmecelere karışık koymamaya çalışıyorum.mesela kurabiyeye bı çekmece hep kurabiye kek maya.bi çekmece et tavuk .bı çekmece sebze.diger türlü hem çok yer kaplıyor hemde aradığımı bulamiyorum.