Tazesine- Bebeğim bir aylık artık acıkınca ağlıyor en geç 2 buçuk saat içinde uyanıp süt istiyor sizce yinede 2 saat olmadan uyandırıp süt vermeli miyim yoksa uyanmasını beklemek mi doğru 🙏🏻🤷🏻♀️
Ceyloo0625 Tazesine- 3 saati geçmediği sürece sorun olmaz demişti doktor . İlk bir ay sarılık dolayısıyla sürekli emzirin diyorlar
Sedaf Tazesine- 3 saate kadar bekleyebilirsin ama 3 saati aşmamalı benimki de 2 saatte bir kendi uyanıp istiyor ama istemediğinden alarm kurup veriyorum
alisin_annesii eğer emzirmek için uyandırırsanız ilerde cok buyuk gece uykusuzlukları çekersiniz bırakın uyusun zaten acıkınca kendisi kalkacaktır ben hiç uyandirmadim kendisi kalkiyodu acıkınca
Tazesine- alisin_annesii ben de hep ondan korkuyorum sürekli zaten uyandırınca huzursuz olup uyumuyor işte bizim yaşlı kadınlarımız yarım saate bir emzirmen gerek deyince içime bir şüphe düştü acaba dedim deneme yanılma kendi uyanınca içiyor maşallah ama uyandırınca az içiyor ya hemen dalıyor ya da saatlerce uyumuyor
Tazesine- oglumuz01 Yani ben de kıyamıyorum uyandırmaya uyandırınca az içiyor hemen dalıyor zaten uykuya ama kendi uyanınca maşallah güzel emiyor ama kararsız kalıyorum aç mı tok mu bilemeyince
alisin_annesii Tazesine- kimseyi dinleme bebeğini en iyi sen tanırsın açmı diilmi sen bilirsin öyle diyenlerin ağzına terlikle vur🥲