Bizde de vardı göğsünde sırtında. Sıcaklardan oluyo. Her gün duş aldırın ve losyon yağ hiçbi şey sürmeyin. Gözenekler kapandığı için geçmezmiş. Doktorumuz bize öyle söyledi. Bende aksine yağlıyodum geçmesi için. Yağ sürmeyi bırakınca yavaş yavaş geçti. Bence sizde bişey sürmeyin zamanla geçer