Ezram2121 insanlar şaşırmış gerçekten ama ben şaşırmıyorum insanlara benim oglumda 8-9 aylıkken yabancılara karşı ağlardı hatta o zaman doktorumuz bu zamanlarda çok normal anne babayı ayırt edebiliyor demişti ama bir tane malın teki otizmlimi senin cocugun aglıyor yabancı görünce demişti 😬😬 insanlar bir tuhaf olmuş duymamazlıga geliyorum artık