Nurakseki canım büyük ihtimalle dermatit bebeğin yani korkulucak bişey değil benim bebeğimde dermatit oldu yenidoğanlarda en sık karşılaşılan bir durum bol bol nemlendir yüzünü ıslak bırakma bebek yağıda yüzüne sürme badem yağını bilmiyorum ama tavsiye etmem bende bir bebek hemşiresiyim badem yağını ilk kez duyuyorum en güzel tedavi bol bol nemlendir yüzü bebek yağı sürme biz bebeğime la roche posay atopiye eğilim gösteren ciltlere özel vir kremi var bebeklerde kullanıyo bile ondan kullanıyorum gayer güzel doktoru önerdi zaten bir iki güne geçirdi dediğim gibi günde dört beş kez nemlendir bebeşin yüzü 😄