4 gün önce dolaptan 2.el note9 aldım. Satan kişi sorunsuz olduğunu söyledi. Sadece ekranda çizik vardı bunu bilerek almıştım. Ürün geldi, onayladım ve güzel puan verdim.
Fakat ertesi gün telefonun ekranı resmen ışık oldu hiç bir şey yapamıyorum. Tamirci birine gösterdim cihazı çok sıkıntılı seçtiğimi söyledin. Dolap destek de onay verdiğim için bişey yapamayacağını söyledi. Sizce bu durumda kime şikayet edebilirim? 2000 TL boşa gitti😓