Kızlar 10 aylık olcaz az kaldı. Kanımız bi ay önce 8 lerde idi 7.4 olmuş. Anemi tasiyiciligimiz yok. Doktor daha da düşerse kan takviye edicez dedi. Ama homotolojiye yönlendirmedi. Korkuyorum kötü bir şey çıkar diye. Haftaya yine kan vericez. Pes peşe korona olduk onun peşine şimdi adenovirus olduk ishali var. Psikolojik olarak bu ara cok bunaldim. Kanı düşük olan bebeleriniz oldu mu naısl yükseldi