Rabiasya21 Naciyeylmz Doğum günü içindir diye düşünüyorum. Konseptinize bağlı bı durum aslında beğendiyseniz alın ama benim tercih edeceğim bişey değil çok yapmacık geliyo bana tamamen sizin zevkiniz yani ☺️
Liyaninannesiiii Naciyeylmz ben bunu gordum günlük giymesi için begendm alacaktım ama sonra kızımın elbisesi çok diye vazgeçtik bence çok tatli