_mmom Arkadaşlar aktivite masası kullananlar var mı memnun kaldınız mı hangi markayı kullandınız kullanıyorsunuz? Dün bimden aldım baya ucuz kötü bişey çıktı fisher price da 800 tl falan gerek var mı bilemedim bimden 90 tl yw aldım bu arada 😂😂😂
iremceren _mmom ben fisher price kullandm ama 2 sene önce fiyatı o kadr değildi ya o yzden onu almıştm başka marka bakın bondigo falan
Makaron_88 _mmom bnde aldım bimden tabiki çok ahım bişey değil ama olsun zaten az oynuyorlar faxla para vermeye gerek yok çeşit oldu bnce
BuzluKahve _mmom aktıvite masasında en iyisi bondigo. İsterseniz ikinci el bakın. Uygulamalardan daha iyi fiyatlara temiz bulabilirsiniz.