Bende 33 +4 de dogurdum. Sütünüz varsa devam sütü neden verdiriyosunuz anlamadım. Gögüs lerin büyükse burnuna gelmemesi için elinizi kahverengi yerden makas yapın o zman gelmez inşallah kucagınıza alırsınız bir an önce benim bebegim 1ay kaldı,zorlu bir süreç hıçkırık tutması alışacak biraz süte sonra olmuyo. Erken dogdular sindirimleri bile tam gelişmedi kuzuların.