Pitirciklannesi Kızlar nerdeyse 1 yaşına giricez ama traş makinası sesinden öyle korkuyor ki sessiz makina bulup alsam da fayda etmez saçına dokundurmuyor çok uzadı sıcaklar geldi napıcaz bilmiyorum makasla berbat oluyor zaten
Arencik Pitirciklannesi oğlum 2 yaşında asla saçını elletmez bir iki kez makineyle ağlayarak kestirdik mecbur ama vazgeçtik sonradan çok ağlıyor diye ben kestim makasla çok çirkin oldu ama napalım bunun bir çözümü yok sanırm
Mlkko Pitirciklannesi çocuklar saçlarını vücutlarının parçası düşünüp yani parçası zaten de işte eli kolu gibi düşünüp acıyacak zannederlermiş o yüzden korkarlarmış. Oğlum 16 aylık 3 kere berbere götürüp traş ettrdik. Çünkü kulaklarının üzerne uzuyor ve rahatsız ediyor uyurken kudururken falan kafa arkası da çok terliyor kaşınıyor banyodan sonra zor kuruyor gibi sebeplerden. İlk 2 sinde çok ağladı 3. De öyle yalandan ağladı biraz. Berber 5 dk da kesiyor zaten ne olup bittiğini pek anlayamadan
YeniAnneIstanbul Pitirciklannesi bizimkinin saci masallah resmen sirtinin yarisina kadar geliyor artik ama bir turlu kesmeye cesaret edemiyorum korkar diye🙈
Gzmkr Bizimki de 1 yaşında erkek, yaz geliyor kestirelim dedik ama kıyamıyoruz, topluyoruz😄sanırım kestiremeyeceğiz.
Mervedr Pitirciklannesi bizde aynı yıkiyo ortalığı desem yeridir cok uzamisti gözüne giriyodu artk gidip kestirdik ama yamuk yumuk hiç hayal ettiğim gibi olmadı
Pitirciklannesi Mervedr aynı yemin ediyorum ortalığı yıkıyo ben ne hayal ediyordum hatta erkek saç modelleri indirmiştim ucundan alabildiğimize şükrettim 😀😀😀