Simaykus 10gune kadar normal diye biliyorum. Dr.umuz probiyotik verdi bize anne sütü aliyo gaz damlasi yerine şimdi 2gun oldu yapmadı önceden günde 2kez mutlaka yapiyidu suluydu ama kakasi anne sütü aliyo diye normal diye düşündüm ama simdi içim kararsz acaba ishalmiydide probiyotik düzeltti yoksa probiyotik kabızlık m yapti. 10gun içinde yapmazsa Dr a goturcem