Merhaba bebeğim 3.5 aylık 3 ayından sonra gaz sancıları azalmıştı ve uykusu düzene girmişti fakat dün gece 2 buçukta uyandı bidaha 6 da uyutabildim ve ağlama krizlerine girdi meme de istemedi sabah da aynı şekilde acaba atak haftası mı 3.5 aylıkken bu şekilde mi oluyor ataklar bilgisi olan var mı?