Badeninannesi1 Merhabalar 5 aylık kızımın bacağında etrafı küçük küçük kabarık kuru bir şey çıktı.Doktorumuz dermatologa yönlendirdi resimi linkliyorum bakar mısınız ? Tecrübeli annelerimizin yorumu nedir? Teşekkürler🙏🏼 https://imgyukle.com/i/EfJAej
humeyra1408 Badeninannesi1 alerjik gibi görünüyor bide diş izi gibi de göründü belki fotoğraftan kaynaklı ama kimse dişlemiş olamaz dimi
Badeninannesi1 Bu arada egzema olmadıgına eminim arkadaşlar çünkü kreminden ufak da olsa sürdüm hiç etki etmedi normalde zaman zaman suratında egzema oluyor kızımın
Badeninannesi1 Selin1234 alerjik olduğunda aynı yerde ve aynı şekilde kalıyor mu bir kaç gündür böyle çünkü
Badeninannesi1 humeyra1408 yok asla:) babasıyla benden başkasıyşa vakit geçirmiyor bir de 1 haftadır falan var nerdeyse
Aley99 Benim kızımda da şuan aynı sorun var çevresi kizarik ortaları kuru sağlık ocağındaki doktor mantar dedi hastanedeki doktor dermatit dedi ama kortizonlu krem kullanmak istemiyorum , bilmiyorum bende şuan öylece bekliyorum 🤷🏻♀️
Badeninannesi1 Aley99 mantar olsa kaşıntı olurdu sanırım sizin kızınızda kaşıntı oluyor mu? Ben de oksizinc diye bi kortizollu kremle kullanılan bir doğal krem var onu sürdüm ama fayda etmedi. ne büyüyor ne kücülüyor bu şekilde günlerdir:( geçmiş olsun size de