Hanımlar bir kaç gündür çok rahatsızım doktor antibiyotik verdi. Çocuk ishal olursa kes antibiyotiği dedi. Evet ishal gibi kala yaptı ama yeşil ? O da antibiyotikten midir? Anne sütü ile besleniyor hep sarı kaka yapardı. Bide çocuğum da antibiyotik kullanıyor öksürük dolayısıyla. 2 aylığız