Aysenurun Benim de oğlum 4 buçuk aylık, 1 ay önce bebek arabası aldık, hamile olduğumu öğrendiğimden beri araştırıyordum bir türlü kısmet olmadı. Ben çok fazla şehir dışına çıktığım için kabin boy tercih ettim, iyi ki travel sistem almamışım. Chicco’nun Ohlala ultra hafif arabasını aldım, arabanın ağırlığı 3,8 kg, çok pratik tek düğmeyle açılıp kapanıyor, ben eşimle iş dolayısıyla farklı şehirlerde yaşadığımız için bebeğimi dışarı çıkarırken zorlanmayacağım bişey arıyordum. Bir elimde bebek varken diğer elimle arabayı açabiliyorum, hafif olduğu için yolda çok sendelemiş bebek rahat edemez diyenler oldu ama benim oğlum çok rahat etti, koyduğum gibi uyuyor içinde 😊 Benim beklentimi karşıladı yani, siz de bir bakın isterseniz. Geçen ay ebebek indiriminden 1800 liraya aldım, Chicco nun kendi mağazasında 4800 liraydı.