Oykunil kaşık mamasını bilemem ama zaten ek gidyaa başladığınızda doyana kadar vermeyeceksiniz bir süre bir iki kaşık verilecek o yüzden bebeğinizin kilo alımına pek bı faydası olmaz
Önce meyveyle başlamak pek onerilmiyo çünkü meyvenin tatlı tadını alınca bebekler sebze pek yemiyolarmis ben sebze ile başlamıştım
Yoğurt içinde alerji ihtimali daha yüksek bı ürün olduğu için bence onuda sebze tadimlarindan sonra verin
Ben 4 aylık başlamıştım ek gıdaya bebeğimin hazır olduğunu düşünüyodum bazi belirtileri vardı doktora söyledim oda onayladı öyle başladım