Beyza13345 Bebekler çökelek çıkarıyor ya bizim çok kusması vardı bebegin reflü icin ilaca başlanılacak fakat biraz azaldı gibi su gibi değilde çökelek gibi çıkarıyor suyla karışık ve biraz da çok bu cokelek diye mi adlandırılıyor
Masalim Beyza13345 canım kesık kesık kusması fazlasını cıkarıyo dedı hemsıre oglum dogdugundan berı oyle cıkarıyo ama cok emıyo kılo alımıda cok ıyı 2 ay 20 gunluk
Masalim Beyza13345 cokelek tarzında baya kusuyo ama ayda 1500 kılo alıyo yınede doktor fazlasını cıkarıyo ıyısını alıp kotuyu kusuyo dedı
Beyza13345 Masalim masallah canim Salı gümü kontrol var insllah bu kadar kusmaya bizim de kilo alımı vardir
Masalim Beyza13345 benımde pyle allahtan yaz da hemen kuruyo ama yapacak bırsey yok zamanla duzene gırıyo benım bıde 16 aylık bebegım var cok zor yıka utule mahfoluyorum