Bebeğim 5 ay 12 günlük oldu. Meme reddini doğduğundan beri yaşıyoruz. Tazyikli süt problemimiz vardı hala da var. Denemediğim yöntem kalmadı. Blok emzirme ada çayı pozisyonlar önden sağmak vs hiç biri işe yaramadı. Sadece uyurken emen bebeğim artık. Uyurken de emdiğini anlayınca uyanıp ağlıyor. Artık çok sıkıldım. Bu durumdan yoruldum. Öfkeleniyorm çok. Doktor emzirme danışmanı şimdiye çoktan alışması gerekirdi diyor. Emzik ve biberon kullanmıyoruz ama ona rağmen devam ediyor çıldıracağım artık sağarak veremem 23 aylık bi oğlum daha var onda sağarak verdim o da meme reddi yapınca ama bu sefer ne sağacak vaktim ne de tahammülüm var. Napacağim böyle inanın geçmezse bugün keseceğim artık sinir hastası oldum çünkü