Başına gelen lütfen yazsın. 24 aylık kızım çişini yaptıktan sonra söylüyor Du bende başlamaya karar verdim dün başladım eğitime çişini üstüne yaptı Bi çağlık bastı dakikalarca ağladı zor sakinleştirdim. tamam oymuş bir daha çiş yapmadı ne üstüne ne kutuya 6 saat sıktı çişini yapmıyor asla sürekli ağlamaya başladı yapmadığı için. Nerde yanlış yaptım acaba ne yapmam lazım çok üzgünüm 😔