Ecemsu12 bizimde ayni ilk aylar cok guzel kilo aliyodu alerji de vardi hala ver verdigim her ek gida alerji yapiyo, mamalar da alerji yapiyodu ki mamayi zaten 6.aydan sonra vermeye basladim bazi gunler hic vermiyorum, kilo alimi cok cok yavasladi gecen ay biraz toparlamisti bogaz enfeksiyonu gecirdigi aldigi 300 grami da vermis 1 ayda.. ama zayif bir bebek degil benimki de degerleri normal.. ben de sutumu saginca sizinki gbi cikiyodu iyice psikolojim bozuluyodu, sut arttirici damla fln da aldm onca aydan sonra, benim de elimle daha cok geliyo ama pompayla cok az geliyo 30 cc fln max.. o yuzden sagmayi biraktim bebegin alacagi bir damla da bir damladir, surekli meme reddi yasiyoruz pes etmiyorum o uykumu sersemi ictigi bir damla bile bir damladir ona sayisiz vitamin mineral destegi sagliyor.. bence siz de hic sagip moralinizi bozmayin eninde sonunda ek gidaya da alisacaklar memeyi canlari istediginde emecekler, ben cok uzuldum stres yaptim gerek yokmus.. ne diyolar her annenin sutu kendi bebegine yeter. Cok sukur zayif degiller,cis kaka cikislari var yetiyormus yani sut onlara