MSU2021 Kizlar dun ilk kez ek gidaya basladim ve 3gun kurali ile ilerliyorum. Patates havuc kabak pirasa avokado muz yogurt elma armut seklinde ilerlemeyi dusunuyorum. Sizce bu siralama iyi mi? Sorum ise suan oglen 12 de veriyorum ve tek ogun. Ne zaman 2 ogun vermeye baslamam gerek ve 2.ogunu kacta vericem ve ne olcude? Ogune gecmem gerekecek mi?
Zlm MSU2021 ben yoğurda sebze ve meyve tadimlarim bittikten sonra geçmiştim bir ay sonra doktor artık kahvaltıda ekleyelim ve yoğurtta ver dedi bide kıyma heosine ek gıdadan yaklaşık bir ay sonra geçtim zaten ikinci öğün kahvakti oluyo o yüzden sabah onu oglende normal öğünü verebilirsiniz ama tadimlardan sonra hem vücudu ek gıdaya alışmış olur biraz
Bisracinarkartal MSU2021 1 öğün olrk devam et bence en az 1 yasa kdr Pırasa vermen biraz beni düşündürdü daha bilgili anneler pırasa hakinda yorum yapsın.
Egeberk MSU2021 tadım ayı bittikten sonra yani 6 da tadım başlıyor 7 de iki kere verilmeye başlanıyor sabah ve öğlen sanırım gerçi ben sabah akşam veriyorum
Egeberk MSU2021 yoğurt , patates kabak balkabağı havuç pırasa brokoli avokado elma armut yumurta peynir ben bunları yedirdim
Kuzucukumsu Bisracinarkartal bir yaşa kadar bir öğün mü😳yok artık. Siz böyle mi büyüttünüz çocuğunuzu
cicek061 MSU2021 tadimlar bittikten sonra 7 buçuk aydan sonra kahvaltı ekleyebilirsiniz ama bulamaç değil tek tek yedirin
merve0648 MSU2021 6ve 7.aylarda iki öğün 8de kahvaltıyla üç öğün. Biraz da bebeğine bağlı ilerleyebilirsin. İlk yoğurtla başladım sıkıntı yaşamadım. Sebzeleri de meyveleri de yedi sonradan. Bebekten bebeğe değişebiliyor.
Melesss merve0648 ne zaman aaa yemek geliyor diye tam ağzını açtı? Biz de 6 aylığız 2-3 çay kaşığı alıp ağzını kitliyor. O 2-3 çay kaşığınıda tam ağzını açmıyor
merve0648 Melesss dudağına dokunduruyorum tadını alıyor seviyorsa açsa ağzını açıyor. Genelde aç olduğu zamanlar gıda veriyorum.
iremceren MSU2021 tadımlar bitince 2 öğün yapılabilir kahvaltı öğlen ara öğün gibi 9 ay gibi kahvaltı ara öğün öğle yemeği diye ilerleyip doktor izin verirse akşam yemeği eklenebilir akşam yemeği mide sorunu yapmaması için bebeğn hazır olması ve gerçekten o öğünü istiyo olması gerekir 1 yaş bebeği de 3 ana öğün ⅔ ara öğün yapabilir
Alyehus Biz 6 ya gireceğiz tadımlar bitti sabah 20 CC elma suyu veriyorum öğlen avakado-keçi yogurdu akşam üstü de yine sırayla sebze buharlayip veriyorum. Bence bebeğe bağlı yerse veririm valla şimdi kaşık görünce çırpınıyor bana bir şeyler ver diye