4 aydan beri diyet mama kullanıyoruz. Buna rağmen belirtiler hiç geçmemişti. Şuan 8.5 aylık oğlum. Yaklaşık 1.5 aydır egzamalar bitti. Kakası normale döndü ( kakası mukusluydu ama hiç kan olmadı) neyse ben 1 haftadır yoğurt veriyorum. Hiçbir tepki vermedi vucudu. Şimdi yoğurt çorbası denicem. Doktor yumurtada verme demişti ama onu neye göre söyledi bilmiyorum. Yoğurt çorbasının terbiyesinde yumurta oluyor. O bahaneyle onu da denemiş olurum diye düşünüyorum. Var mı bir tavsiyeniz?