Elifnur61
Merhaba ben bebebeğimi 7.5 aylıkken sünnet ettirdim ve emekliyordu.Sabah sünnet olduk akşama emeklemeye devam etti.Elbette acısı oluyor 3 gün sonunda rahatlıyor çocuk.Takriben 10 güne de iyileşiyor.Ben sünnet kilodu alıp klottaki aparatı kesip bebeğimin 10 gün boyunca pipisini kapak gibi kapattım.1 numara bezde büyük kullandım.Böylece dış darbelere karşı korumuş oldum.Sünnetinin ilk gününden beri de bezini her değiştirdiğimde küvetinde oturtturdum suda temizledim.Pamuk,ıslak mendil vs kullanmadım.Oğlum şimdi 19 aylık ve diyorum ki iyi ki yaptırmışım yoksa şuan mümkün değil yaptıramazdım.