Merhabalar oğlum 9 ay 17 günlük. Bugün hastanedeki 3. Günümüz😓 evdede 2 gün ateşliydik. Evde 39 derecelere kadar ateşimiz vardı ve inanılmaz huysuzdu. İştahsızdı ama yiyordu gene birşeyler. Ateşi düşmeyince hastaneye geldik. Tüm tahliller, kaka/idrar testi, covit testi herşey yapıldı. Çok şükür hepsi temiz ama ateş bir türlü düşmüyor. 38,5 oluyor ilaç veriyorlar sonra etkisi geçiyor yine 38,5 a kadar çıkıyor. Üstelik 3 gündür serum da takılı hiçbirşey yemiyor. Hiçbirşey derken 1 çay kaşığı kadar bile yemiyor. Sinirlerim çok yıprandı. Oğlum daha fena çocuk yürümek istiyor, sıkıldı devamlı ağlıyor. Diş belirtiside yok, çok canım sıkkın… Böbreklerinde taş, kum falan olabilir kadar herşeye baktık ama çok şükür hiçbirşeyi yok. Sadece ağlama, ateş.. Başka ne olabilir? Teşekkür ederim