Günaydın arkadaşlar altı buçuk aylık kızım var her mamadan sonra kusuyor ve bazen ekşi kokuyor bazen kokmuyor hatta mamayı gördüğü anda öğürmeye başlıyor bu durumla karşılaşan var mı ek gıdaya geçiş olduğu için olabileceğini söylüyorlar veya reflü de olabilirmis doktora götürmeden once size danışayım dedim yardımci olursanız sevinirim sonra