Berken1 merhaba, eğer artık göğüsleriniz eskisi dolmuyor diye bu şekilde düşünüyorsanız, memeler 3.aydan sonra terbiye oluyor bu sebeple eskisi gibi dolmasını beklemeyin ama bu sütünüz azaldı demek değildir, yine sütünüz var sadece vücudunuz artık bebeğinizin tükettiği kadar süt üretecek, o sebeple azaldı diye düşünmeyin. 4.ay kontrolünde doktor kilosuna bakar eğer gerçekten sizin dediğiniz gibi sütünüz azaldıysa bebişinizde az kilo almış demektir. Çişli bez sayınız iyiyse mamaya başlamayın derim hatta doktor önermedikçe mama vermeseniz çok iyi olur.