Hanımlar hayırlı sahurlar bir mübarek aya daha kavuştur çok şükür Rabbim hakkı ile ibadetlerimizi tam yapmayı evlatlarimizin peşinden koşarken tansiyonların düşmemesini sağlam ve dik bir anniş olmayı nasip etsin. Zira benim ilk bebiş li Ramazanım korkuyorum biraz😅
Neyse sorum şu takviye olarak ne kullanıyorsunuz şu multi vitaminlerden alsan sütumde problem olurmu? Zira doğumdan sonra tüm depolar boşaldı gibi beden hemen çöküyor
Şuan C ve kalsiyum alıyorum hepsi multi vitamin de varmı 🤔