Deletedmom6261 Benim oğlum da oldu 1.5 yaş aşısı ama çok şükür bizde hiç bir asi ateş yapmadı sizde eğer 38.5 u gördüyseniz hastaneye götürün bebeğinizi çünkü 38.5 dan itibaren getirin demişti doktor oğlumu usttugunde götürmüştüm küçükken çok geçmiş olsun üzerini ince giydirin fazla örtmeyin ateş düşürücü calpol verin ılık dus aldırın.