Kızlar merhaba içinizde illa ki hemşire yada bu durumu yaşamış olan vardır. 2ay 18 günlük bebeğim ⅘ gündür yemek istemiyor mama vereceğim zaman yatırdığımda kucağıma ağlıyor. Normalde ağlamadan yiyen bir bebekti 😕 2 gündür kakası çok sıvı değil ama biraz akışkan şekilde şimdi de kakasıda yeşile döndü. Sizce ne olabilir. Ya hemen gitsem mi doktora. Küçük bi ildeyiz işimiz nedeni ile. Bebeğimin gaz sancısında bile bilemeyip başka yere gönderdiler. Eziyet ettirmek istemiyorum 4 yerini deldiler çocuğun kanını almak için düşünün. Sizde de oldu mu bu durum. Lütfen bilenler cevaplayabilir mi 😞