Bebeğim 20 gündür ishal tedavilermiz şu şekilde oldu
6 gün fagly
6 gün maflor
3 gün motilium
4 gün nbl probiotik
özele gittim devlete gittim kakası temiz çıktı ama devletteki tahlilde aforme gaita ve eritrosit demiş
bebepim 5 ay 1 haftalık sadece anne sütü alıyor ne yapacağımı şaşırdım nereye gideceğimi bilmiyorum