Kızlar post açtım 22 aylık kızım bitmiş saat pili yuttu diye gidip geldim hastaneye pili götürdüm acil doktoru röntgen çekti birşey yok dedi sonra lavman verdi kızım büyük abdestini yaptı tekrar röntgen istedi bir sorun yok olmazda dedi eve gönderdi kızımın ateşi var şu anda ne yapmalıyım