Arkadaşlar bebeğim diş çıkarıyor üst dişleri geliyor birini patlattı bide yanında patlamaya hazır bekliyor neredeyse 1 haftadır gürültü ishali var ve kadının rengi sarımsı beyazada dönüyor bazen, dişten mi oluyor bu ya bu kadar uzun sürmesi normal mi 1 günde 4 kere yaptığını biliyorum, muz veriyorum patates veriyorum yok banamısın demiyor geçmiyor şimdi de doktor yazmıştı toz ilaç var ishal için ondan verdim 2 gündr, korkuyorum bişey olcak diye bide araştırdım rota virisü falan da diyor ama kime sorsam diş diyor bende virüsten korkuyorum sizinde başınıza geldi mi böyle birşey uzun sürdü mü ishali, ilk bebeğim yeni anneyim 8 aylık oğlum ilk dişlerinde böyle bu akdar olmamıştı