Az önce sağlık bakanımızın paylasimiyla haberdar olduğum bu konu beni cok etkiledi att görevlisi emzirmis süt annesi olmuş içim parça parça oldu bebeğe bakınca arkadaşım iki seferdir tedaviyle evlat sahibi olamıyor bu pislikler sokağa atıyor lanet olsun bu kadar vicdansız olmayı nasıl başarabiliyorlar anlamış değilim çok sinirlendim bu habere 😓😓😓 Kocaeli Darıca da oturuyorum ve süt annesi olmaya razıyım bu güzel bebeğin